Пильовик приводу колеса CVB-10130CR Optimal
596 грн.
завтра
|
- Виробник
- Optimal
- Каталоговий номер
- CVB-10130CR
- Висота [мм]
- 85
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 20
- Внутрішній діаметр 2 (мм)
- 94
- Матеріал
- Гума
Застосування
- Товар підходить до маркам/моделям авто :
- - Audi: 80, 90, A3
- - Seat: Cordoba, Ibiza, Inca, Toledo
- - Skoda: Octavia
- - Volkswagen: Caddy, Golf, Jetta, Passat, Polo, Scirocco, Vento
- Товарна група:
- - Зчеплення і коробка передач Пильовики приводів (ШРУСа)
Аналоги "CVB-10130CR Optimal":
- Артикул:
- 760050
- GSP
Внутрішній діаметр 1(мм): 20.5
Внутрішній діаметр 2 (мм): 48.5
Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
- Артикул:
- 08304
- Febi
- Німеччина
Дотримуватись сервісної інформації:
Довжина [мм]: 109
Внутрішній діаметр 1(мм): 21
Внутрішній діаметр 2 (мм): 94
Матеріал: Гума
- Артикул:
- 100 501 0004
- MEYLE
- Німеччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 21
Внутрішній діаметр 2 (мм): 94
Довжина [мм]: 97
Матеріал: гума
- Артикул:
- VKJP 6103
- SKF
Внутрішній діаметр 1(мм): 21
Внутрішній діаметр 2 (мм): 94
- Артикул:
- 26062
- GKN/Spidan
Внутрішній діаметр 2 (мм): 94
Висота [мм]: 100
Матеріал: гума/метал
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
∅ отвору [мм]: 8.6
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 78
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Матеріал пильника: гума/метал
Нова деталь:
- Артикул:
- 772 0191 30
- Fag
Внутрішній діаметр 2 (мм): 94
Висота [мм]: 108
Матеріал: термопласт
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- D8150
- SEINSA
Внутрішній діаметр 2 (мм): 94
Висота [мм]: 99
- Артикул:
- K50434001
- VIKA
Довжина [мм]: 109
Вага [кг]: 0.43
Внутрішній діаметр 1(мм): 28
Матеріал: Гума
Сторона встановлення: всередині
- Артикул:
- 500029
- ERT
Внутрішній діаметр 2 (мм): 94
Висота [мм]: 99
- Артикул:
- 2810-1004 XLB
- PROFIT
Параметр: 251606
- Артикул:
- G6W012PC
- PASCAL
Внутрішній діаметр 2 (мм): 94
Висота [мм]: 100
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком
Сторона встановлення: з боку коробки передач