Сальник коленвала БМВ Х5 Е53 Е70 використовується для попередження витікання мастила з двигуна. Встановлюється ця деталь на виході з колінвалу. Вона представлена гумовим кільцем, має жорсткий зовнішній край та еластичний внутрішній. Профіль цієї деталі залежить від конструкції двигуна, а також напрямки обертання коленвала.
Завжди ставлять сальник колінвала передній на BMW X5 E53 та задній. Передній знаходиться біля шківа колінвалу. Задній встановлений у районі маховика. Зазвичай їх виготовляють із гуми чи силікону, адже ці матеріали не бояться дії мастила, вони стійкі до підвищених температур.
Сальники колінвалану BMW E53 зазвичай довго експлуатується. Але поступово він втрачає первинну еластичність, що супроводжується пропусканням олії. Протікати масло може також і не через зношеність масла, а через дефекти, неправильної роботи коленвала. Тому потрібно бути дуже уважними під час діагностики протікання олії.
Фахівці рекомендують міняти сальник коленвала БМВ Х5 Е53 Е70 через 100 - 150 тис. км пробігу. Ця деталь виходить з ладу зазвичай через неправильні умови експлуатації, низьку якість матеріалу сальника. Також термін експлуатації скорочується при частих перегрів двигуна, його перевантаженні. Також важливу роль відіграє невчасна заміна олії.
Коли варто замінити сальник коленвала
Сальник коленвала задній і передній БМВ Х5 Е53 Е70 мають різний термін зносу через своє розташування. Їхня заміна потрібна в таких випадках:
- При заливці олії на ущільнювач можуть потрапляти чужорідні частинки. При цьому на сальнику виникають мікроскопічні ушкодження;
- Наявність течі через регулярний перегрів;
- Виготовлення деталі з матеріалу низької якості. Вони не здатні витримати навантаження;
- Неправильна робота мотора. Через високий тиск картерних газів можливе биття колінвала;
- Неправильний монтаж деталі;
- Деформація сальника.
Якщо ви виявили текти масла, замовте в магазині «Автокомпас» сальник коленвала БМВ Е53. На сайт також представлені сальники клапанів БМВ Х5 Е53 Е70.