Кронштейн стабілізатора 81 94 2939 SWAG
747 грн.
сьогодні
|
||
674 грн.
завтра
|
||
Під замовлення після 10% передоплати |
- Виробник
- SWAG
- Каталоговий номер
- 81 94 2939
- Сторона встановлення
- Задні
- Довжина [мм]
- 160
- Зовнішнє різьблення [мм]
- M8 x 1.25
- Ширина зіву гайкового ключа
- 13
- Колір
- чорний
- Матеріал
- сталь
- Стійка
- Сполучна штанга
- Вага [кг]
- 0.22
- Необхідна кількість
- 1
Застосування
- Товар підходить до маркам/моделям авто :
- - Lexus: LX
- - Toyota: Land Cruiser
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове управління Тяжка стабілізатора
Аналоги "81 94 2939 SWAG":
- Артикул:
- 42939
- Febi
- Німеччина
Довжина [мм]: 160
Зовнішнє різьблення [мм]: M8 x 1.25
Ширина зіву гайкового ключа: 13
Колір: чорний
Матеріал: сталь
Стійка: Сполучна штанга
Вага [кг]: 0.22
Необхідна кількість: 1
- Артикул:
- 0123-HZJ78R
- FEBEST
Стійка: Штанга з півосями, що коливаються
Вага [кг]: 0.23
Кількість: 7
Довжина упаковки: 17.8
Ширина упаковки [см]: 3.7
Висота упаковки [см]: 3.7
- Артикул:
- ADT385103
- BluePrint
Довжина [мм]: 174.4
Зовнішній діаметр [мм]: 14
Зовнішнє різьблення [мм]: M8 x 1.25
Довжина різьби [мм]: 14.5
Ширина зіву гайкового ключа: 13
Матеріал: сталь
Стійка: Сполучна штанга
Вага [кг]: 0.230
Необхідна кількість: 1
Колір: чорний
- Артикул:
- TSB-809
- FEBEST
Внутрішній діаметр: 9
Зовнішній діаметр [мм]: 27
Довжина упаковки: 2.7
Ширина упаковки [см]: 2.7
Висота упаковки [см]: 2.1
- Артикул:
- GOJ208
- JAPKO
Специфікація: barra stabilizzatric
Довжина [мм]: 21
Внутрішній діаметр: 8
Зовнішній діаметр [мм]: 27
- Артикул:
- MP-227
- Masuma
Сторона встановлення: Задній міст
- Артикул:
- J62056YMT
- YAMATO
Стійка: Сполучна штанга
- Артикул:
- N4892053
- NIPPARTS
Стійка: Сполучна штанга
Довжина [мм]: 880
Зовнішнє різьблення [мм]: M8x1.25
Розмір різьби 1: M8X1.25
- Артикул:
- G7-1273
- Optimal
Стійка: Сполучна штанга
Зовнішнє різьблення [мм]: M8 x 1.25 RHT M
Довжина [мм]: 158.5
Альтернативний ремкомплект: G7-1273S
∅ отвору [мм]: 10
Необхідна кількість: 2
Матеріал: сталь
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гумового підшипника