Комплект прокладок, блок-картер двигателя 08-10025-01 Victor Reinz
|
5 551 грн.
термін 2 дн.
|
- Виробник
-
Victor Reinz
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 08-10025-01
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- з кільцем ущільнювача валу - колінчастий вал
Застосування
- Товар підходить до маркам/моделям авто :
- - Audi: A4, A6, A7 Sportback (4GA, 4GF), Q7
- Товарна група:
- - Двигун і система вихлопа Прокладки двигуна
Аналоги "08-10025-01 Victor Reinz":
- Артикул:
- 263.600
- Elring
-
Німеччина
Внутрішній діаметр: 55
Зовнішній діаметр [мм]: 70
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: ASW
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Висота [мм]: 8
Дотримуватись інформації з монтажу:
- Артикул:
- 331.330
- Elring
-
Німеччина
Внутрішній діаметр: 85
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: ASW OF
Тип крутіння: лівий крутіння
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Висота [мм]: 8
- Артикул:
- 20031171B
- Corteco
-
Німеччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 55
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 70
Висота 1 [мм]: 8
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Тип крутіння: праве кручення
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
- Артикул:
- 81-36027-00
- Victor Reinz
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 70
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Артикул:
- 81-40489-00
- Victor Reinz
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 105
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: A SL
Тип крутіння: лівий крутіння
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
- Артикул:
- 19036599B
- Corteco
-
Німеччина
Внутрішній діаметр 1(мм): 85
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 105
Висота 1 [мм]: 8
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: лівий крутіння
- Артикул:
- 11031824101
- VIKA
- Артикул:
- 02-10023-01
- Victor Reinz
-
Німеччина
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненням клапанної системи, без прокладки головки циліндра
