Радіатор призначений для розсіювання тепла в концепції ДВС. В процесі роботи, всі вузли і механізми двигуна відчувають сильне нагрівання. В середньому, температура в моторі досягає позначки в 1000 С. Для розсіювання надлишкового тепла в ДВС встановлюється радіатор. Така деталь, як патрубок радіатора Chevrolet Lacetti використовується для його підключення до сорочки системи охолодження. У виробництві застосовується синтетична гума на основі штучних каучуків, здатна витримувати перепади температур понад 125 С. Всі місця з'єднань можна назвати патрубками. Циркулюючи по замкненому колу, рідина знову охолоджується в радіаторі і надходить в мотор. На нашому сайті можна купити патрубок радіатора Шевроле Лачетті з доставкою.
Основні характеристики
Система охолодження Шевроле являє собою сукупність підвідних шлангів з термостійкої гуми, які разом утворюють водяну сорочку. Щоб забезпечувати ефективне відведення тепла, рідина циркулює по замкнутому колу, в верхньому і нижньому кільці. Основним регулюючим елементом виступає термостат. Як правило, зверху встановлюється патрубок радіатора верхній Lacetti від фірми GM діаметром 34 мм. Для герметичності системи, краю надійно затискаються хомутами. У нижній частині встановлюється патрубок радіатора нижній Лачетті меншого діаметру. В процесі установки необхідно враховувати характеристики двигунів 1,4 / 1,6. Якщо не усунути несправність вчасно, двигун може перегрітися, а вартість капітального ремонту обходиться набагато дорожче.
Причини і ознаки несправності
Практично всі несправності системи пов'язані з порушенням герметичності в районі кріплення патрубків до мотору. Підтікає антифриз можна легко виявити під машиною. Верхній патрубок нагрівається набагато більше і швидше зношується. Міняти його необхідно через кожні 200 км пробігу. Як заявляють виробники Шевроле, термін експлуатації не може перевищувати більше 10 тис. Км. Причини несправності можуть бути наступні:
- використання неякісних запчастин;
- порушення правил експлуатації;
- критичний знос основних компонентів;
- засмічення системи охолодження;
- неякісна установка.
Виявити несправність патрубка можна дуже легко методом візуального огляду. По-перше, варто переконатися, що шланги не перегнути, не стосуються поверхні картера. Температура початку та вкінці шлангів повинна бути приблизно однаковою в районі 70-110 С. підтікає рідина можна відразу виявити під машиною після запуску мотора. Рівень охолоджуючої рідини можна контролювати в бачку розширення. Щоб усунути несправність, необхідно терміново купити патрубок радіатора Lacetti і провести заміну.