Маточина колеса 04-P185 Optimal
1 776 грн.
термін 14 дн.
|
||
Під замовлення після 100% передоплати |
- Виробник
- Optimal
- Каталоговий номер
- 04-P185
- Сторона встановлення
- Передні
- Число отворів у диску колеса
- 5
- Зовнішній діаметр 2 [мм]
- 73
- Зовнішній діаметр [мм]
- 50
- Висота [мм]
- 101
- Ширина (мм)
- 101
- Для підшипника маточини колеса діаметром [мм]
- 50
- Фаска 2 [мм]
- 118
- Число зубців
- 28
- Розмір різьби
- M14x1.5
- Число зубців вхідного штока
- 28
Застосування
- Товар підходить до маркам/моделям авто :
- - Citroen: Jumper
- - Fiat: Ducato
- - Peugeot: Boxer
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове управління Ступиця колеса
Аналоги "04-P185 Optimal":
- Артикул:
- 14967
- Febi
- Німеччина
Товщина [мм]: 101
Внутрішній діаметр: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 139, 50
фаска 2 [мм]: 112
Кількість отворів: 5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без колісного підшипника
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 72
Вага [кг]: 2.6
Внутрішній діаметр 1(мм): 59
Необхідна кількість: 2
- Артикул:
- 90039
- METALCAUCHO
Не для артикулу номер: 5898
Товщина [мм]: 101
Необхідна кількість: 2
Внутрішній діаметр: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 139, 50
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 112
Вага [г]: 2600
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 72
Внутрішній діаметр 1(мм): 59
Число зубців: 28
Висота [мм]: 100
Діаметр маточини колеса [мм]: 71
Діаметр барабана: 73
Вага [кг]: 2.6
- Артикул:
- 9428004
- GSP
Внутрішній діаметр: 31.1
Зовнішній діаметр [мм]: 139
Діаметр 1/діаметр 2 [мм]: 50/73
Число отворів у диску колеса: 5
Відстань між отворами кріплення [мм]: 59.5
Число зубців вхідного штока: 28
Розмір різьби: M14x1.5
- Артикул:
- N 1017
- METZGER
- Німеччина
Число отворів у диску колеса: 5
Діаметр [мм]: 139
- Артикул:
- 720473
- TOPRAN
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без колісного підшипника
Число отворів у диску колеса: 5
Зовнішній діаметр [мм]: 71
фаска 2 [мм]: 118
Діаметр маточини колеса [мм]: 50
Кількість на ось: 2
- Артикул:
- FT23002
- FAST
Внутрішній діаметр: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 139
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без колісного підшипника