ШРУС внутрішній з пильником AUDI, SKODA, VW (вир-во) 100 498 0062 MEYLE
1 361 грн.
сьогодні
|
- Виробник
- MEYLE (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 100 498 0062
- Сторона встановлення
- з боку коробки передач
- Тип з'єднання/зчленування
- Шарнір рівних кутових швидкостей
- Приводний вал
- без кільця ABS
- Довжина [мм]
- 32
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу
- 28
- Зовнішній діаметр [мм]
- 108
Застосування
- Товар підходить до маркам/моделям авто :
- - Audi: 100, 80, 90, A4, A6, TT
- - Skoda: Superb
- - Volkswagen: Passat, Transporter
- Товарна група:
- - Зчеплення і коробка передач ШРУС
Вас може зацікавити:
Аналоги "100 498 0062 MEYLE":
- Артикул:
- 16-1014
- Metelli
- Італія
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Матеріал: Гума
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 28
- Артикул:
- 603001
- GSP
Довжина [мм]: 32
Діаметр шарніра [мм]: 108
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
- Артикул:
- 771 0738 30
- Fag
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Довжина [мм]: 32
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 771 0783 30
- Fag
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Довжина [мм]: 32
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 1143500610
- JP GROUP
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
- Артикул:
- KVW806
- LPR
- Італія
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Для артикула №: KVW806
- Артикул:
- 54980011101
- VIKA
Сторона встановлення: всередині
- Артикул:
- 10.18.607
- STARLINE
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Довжина [мм]: 32
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Діаметр шарніра [мм]: 108
- Артикул:
- 2810-1014
- PROFIT
Параметр: 251613
- Артикул:
- 302009100003
- Magneti Marelli
- Артикул:
- G7W015PC
- PASCAL
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 28
Діаметр прокладки [мм]: 108
Сторона встановлення: з боку коробки передач