Нове синтетичне мастило в деталях підвіски SKF.

Нове синтетичне мастило в деталях підвіски SKF.

SKF, як один із світових лідерів в галузі виробництві підшипників присутній в автоспорті, протягом багатьох років співпрацює з різними командами. Розробляє та постачає компоненти для команд Formula-1, NASCAR, IndyCar, Trans AM, LMP GT, WRC, Off Road, Sprint Cars. Впровадження спеціального синтетичного мастила для ходової частини стало наслідком роботи "гоночного підрозділу" SKF Racing.

У світі автоспорту, зимовий період може викликати явище "прилипання-прослизання" через замерзання мастила в шарнірах, що призводить до нерівномірного керування. Це небажано, враховуючи високі швидкості та маневри гоночних машин.

Для усунення цих ефектів, SKF розробила синтетичне мастило для шарнірів підвіски. За розрахунками, воно зменшує тертя на 35% у порівнянні з традиційними рішеннями, забезпечуючи більш плавну взаємодію поверхонь шарнірного механізму.

Спочатку синтетичне мастило в шарнірах використовували у спортивних авто, а згодом смазка з'явилося і для інших автомобілів.

У цивільних умовах, хоча це і не так критично, використання деталей SKF із синтетичним мастилом значно покращує безпеку та комфорт керування автомобілем, особливо взимку, коли мастило зберігає свої властивості навіть за низьких температур, забезпечуючи плавну, точну та легку роботу підвіски.

Ще однією перевагою синтетичного мастила є легкість встановлення деталей, оскільки шарніри легше рухаються, що полегшує їх з'єднання з іншими елементами підвіски.

Синтетичне мастило також зменшує зношування компонентів підвіски, продовжуючи термін їх служби.

На сьогоднішній день, в каталогах SKF налічується понад 5 000 позицій деталей ходової частини з використанням синтетичного мастила, включаючи рульові тяги, рульові наконечники та шарові опори для більшості марок і моделей автомобілів.